Nu startar vi Retailhjälpen!

Nu startar vi Retailhjälpen!

Retailbranschen står just nu inför en ny verklighet som ingen såg komma. Efterfrågan på vissa varor och tjänster minskar, och många företag kämpar för sin överlevnad. Som fullservicebyrå inom retail har vi frågat oss själva vad vi kan göra för våra kunder och för branschen. Vi har inte alla svar, men det vi har, och som vi gärna vill dela med oss av, är vår tid och vår kunskap.

Därför erbjuder vi från och med nu, och under den närmaste tiden framöver, kostnadsfri rådgivning inom retail. Vi kallar det Retailhjälpen.

Beskriver det här ditt företag?
Har du svårt att bedriva din verksamhet som vanligt under rådande omständigheter? Arbetar du med minskade resurser eller överfulla lager och undrar hur du ska prioritera, eller behöver du fördela om resurser från fysisk butik till online? Har du utmaningar i hur du ska prioritera dina återförsäljare framåt, eller personal som normalt är ute i fält men nu arbetar hemifrån?

Det här kan vi göra
Vi har en bred kompetens inom retail, från strategi till implementering. Vi kan rådge dig om hur du bäst använder eller omvandlar de resurser som du har till hands idag, eller hjälpa dig med strategisk planering och beslutsfattande för att maximera resurser/sell-out i dina retailkanaler. För att bara nämna några saker.

Vi hoppas kunna hjälpa dig att navigera det nya detaljhandelslandskapet både på kort och lång sikt. För det finns en tid efter krisen, en framtid som vi inte vet hur den kommer att se ut. Det vi vet är att vi kommer att behöva vara innovativa, kreativa och lösningsorienterade. Och framförallt att vi kommer att behöva samarbeta.

All UNITED@Retail UNITED!

Behöver du Retailhjälpen? Kontakta andreas.broman@retailunited.se och beskriv din utmaning, så bokar vi ett möte.

News